fredag 4 februari 2011

Vikten en fredag i februari


Den här veckan blev inte så bra som jag hade ambitionen att den skulle bli, primärt för att mannen var borta i 2 dagar,
och då låg fokus mest på att få vardagen att flyta och jag åt det som serverades,
läs: det jag lagade till barnen,
och någon liten "oj-vad-synd-det-är-om-mig"-bit slank nog ner också...

Trots detta har jag blivit av med 1,5 kilo till och ligger nu på totalt -7,5 kilo sedan i augusti,
och det är så SKÖÖÖÖÖNT !!!
Kläderna sitter på ett helt annat sätt - lösare,
och jag känner mig lättare,
nä,
det här får vi nog ta och fira ikväll,
och vi har redan bokat bord hos grannarna...

3 kommentarer:

Nica sa...

Det är väl ett jättebra resultat, trots att du känner att du inte ätit sådär enligt planerna.
Grattis!

Chrissan sa...

Härligt! Klart det ska firas. Trevlig helg. Kram

Malde sa...

Bra jobbat! Fira det med en långpromenad, vetja ;-)