torsdag 17 februari 2011

Välkommen Madeleine !

aka: Allt mellan Himmel och Potatisåker...

Flygvärdinna nummer två är här,
hon skriver om livet i sin potatisåker blandat med mycket annat,
och sen Flygis slutade blogga har det varit lite tunt med luftburen glamour så jag förväntar mig nästan att hon råder bot på detta med läppglans och taxfree i stora lass...

Hon verkar sniffa flygbränsle,
och njuter av rivstarter,
och bjuder på uppskattad retromusik,
älskar sin bil och "Marry Banilow"
- vilket får mig att tro att hon skulle uppskatta denna...
har oerhört bra smak gällande reklamfilmer,
och bjuder på insidertips som kan vara bra att ha vid nästa resa...

...sen att hon hängt i Thailand den senaste tiden är väl bara nåt' som vi gröntransparenta blekfisar får försöka ignorera så gott det går...

Välkommen till Spenaten !

5 kommentarer:

Madeleine sa...

Åh, tusen tack för en fantastisk presentation!
Nu får jag nästan prestationsångest.. ;)))
Jag är såå glad att få hänga i detta emineta gäng, och älskar att hitta nya blogg-vänner att följa i vått och torrt.
Jag är fortfarande i startfasen med min blogg, men ju mer varm jag blir i kläderna, desto mer kommer jag lätta på förlåten... VÄLKOMNA! <3
Och miljoner tack Helena!

Sus sa...

Spenaten gör det igen =) VAckert!

Fia Fit sa...

You go Spenaten!

Nica sa...

Verkar vara ett ypperligt tillskott! :)

Lysande ögonblick! sa...

Vilken ljuvlig presentation!!! Well done!

Och du. Kram!