lördag 5 februari 2011

Första gången


Jag sitter redan nu i februari och planerar semesterveckor i juli,
det har nog aldrig hänt,
det har liksom blivit som det blivit tidigare år,
men nu ska vi antagligen hyra ett sommarhus en vecka och ett annat ett par dagar vid en nöjespark,
känns lite skumt att lägga så fasta planer redan,
man vet ju inte hur vädret blir alls,
men å andra sidan,
vädret kan man ju inte göra något åt ändå när man väl är där,
så det är väl bara att "hoppa och blunda",
- eller "klicka och boka" och hoppas på det bästa...

6 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Klart det blir soligt och fint! :D
Har uppdaterat med recept på cheesecake, det var väl det receptet du ville ha, eller?

Helena m. 4 sa...

Du är en tankeläsare,
- typ...
;-)

Anonym sa...

Apropå tyst och lugn dag eller? ;) Vädret blir som det blir, vi behöver trevlugheter att se fram emot så det är bra med planer.

Helena m. 4 sa...

"tyvärr" ska vi inte så långt bort så att man alltid kan lita på att vädret blir bra - vi kommer att köra ett dacapo på förra årets Danmarkstrip, men med bästa grannarna och deras barn - så trevligt blir det nog oavsett väder...
(tror faktiskt jag åkt på någon magbacill som inte är alkoholrelaterad utöver att kroppen är trött idag...)

Nipe sa...

Ja, jag tycker också det är svårt att boka semestern så långt i förväg. Men ganska skönt att ha nåt bokat att drömma om och se fram emot, eller?

Mammy sa...

Jag har redan fixat min semester som är i SEPTEMBER!!!!! ;) Bokat en tripp till ett varmt land!