måndag 28 februari 2011

Dagens största kram

Kram !

******************

14 kommentarer:

Gafflan sa...

JAG håller med dig och Mona!
Sådana där dumheter gör man inte. Snälla Ting kom tillbaka!!!

Sus sa...

Äsch.. =) Maila henne ;-)

Helena m. 4 sa...

Sus - redan mailat & SMS:at
- way ahead of you darling... ;-)

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Instämmer!; Kom tebax!

Fru Gårman sa...

VAR ÄR MIN ÄLSKADE TING?!!??? Uppdatera mig!!!

Anonym sa...

Är det din otroligt söta unge?

Fru Laurin sa...

Här sitter en till med akut Ting-brist!

Helena m. 4 sa...

Delines - Jepp, det är Storasyster

Helena m. 4 sa...

Jag vidarebefordrar alla med "Tingbrist" till Ting via mina "kanaler" så löser det sig säkert snart...

Helena m. 4 sa...

...fast fam. Laurin har jag ju ingen mailadress till... Återkom om ni behöver.

Fräsigt sa...

Men vad har hänt? Imorse var hon bara borta. Paniiiik.

Helena m. 4 sa...

Ellen - jag har ju inte din mail, och tant har ju inte FB... så maila mig:
mittispenaten@hotmail.com

Fräsigt sa...

Och det är gjort. KRAM

Erikssons sa...

Saknar också Ting(och Finnpajsarn)