tisdag 22 februari 2011

Gammal kärlek...


Ja,
hur är det nu med gammal kärlek,
som yngre hade jag ett nära förhållande med H&M och deras kläder,
men de senare åren har jag mest blivit besviken när jag gått in och provat kläder hos dem,
delvis för att det inte passat bra,
men även för att jag inte tycker att de haft något riktigt snyggt,
inte ens de gånger som de samarbetat med designers har jag hittat något jag tyckt varit värt att lägga ner pengarna på,
jo, men vänta förresten,
nu ljuger jag,
en liiiiten vit lögn,

jag köpte ju ett par skor när de samarbetade med Jimmy Choo,
men jag tänker mer på kläder-kläder,
som man har på kroppen,
sen har jag ju köpt saker åt andra,
men inte för att det var snyggt direkt...

Men nu,
halleluja !
Jag kom ut från affären med ett kvitto på lite över 2000 kr,
och nu snackar vi ju H&M,
då får man ju ligga i lite.

Bild/bilder kommer senare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, 2000 kr på HM, då har du legat i ;-)
Ska bli kul att se vad det blev! I övrigt håller jag med dig, de senaste åren har jag mest köpt till sönerna där, på herravd då!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Dom bilderna gläder jag mig att se! Fick vår-katalogen igår och såg en del fint...