lördag 12 februari 2011

Dagens "jag-borde-veta-bättre"

Någon som kan gissa vad som hänt här och vad jag egentligen borde gjort?


Det finns ju ett par alternativa svar.

1.) Jag borde gett f**n i att äta en semla överhuvudtaget
2.) Jag borde haft en tallrik
2.b) Jag borde helt uppenbart lånat Lillasysters haklapp
3.) Jag kunde gjort som en ansvarsfull vuxen och suttit vid ett riktigt bord med en kopp te också
4.) Jag borde har kontrollerat lutningen av semmel-locket kontra mängden grädde i förhållande till den allsmäktiga tyngdlagen innan jag lutade semlan svagt för att ta en tugga...

*suck*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på alternativ 4!

Annika sa...

Men det var gott va? Då var det värt det. ;)

Nica sa...

Haha! Underbart - japp, synden straffar en del direkt :)

Sus sa...

En kombination av alla fyra?
Å andra sidan tycker jag man får äta semla om man tycker det är gott.

Jag mår illa bara av tanken på semla.

Anonym sa...

Åhh! Semla! Sååå gott men synd på tangentbordet... hoppas du fick det rent igen!