fredag 14 januari 2011

Välkommen Caja !


Nåt' positivt i allt mitt fokus-trams är ju att det dykt upp en ny följare för ett par dagar sedan,
följare nummer 28 - Caja,
kvinnan som inte tycker att det räcker med en blogg,
utan nyss startat en till,
en fotoblogg med bara bilder,

När hon inte fotar verkar hon roa sig med att handvända katter,
varav en (Sigge) ser ut exakt som katten jag hade som barn: Billy,
och idag är det fredag,
så hör upp,
någongång under dagen kommer hon att klämma i med en sångstund...

Välkommen till ett idag -19 gradigt Spenaten,
hoppas du ska trivas Caja.

3 kommentarer:

Caja: sa...

När det är +19 grader trivs jag alldeles säkert och blir det bara varmare och varmare så inte mig emot ;-)

Ses/caja

Caja: sa...

Nu läste jag tokigt hahahaha detstår ju MINUS 19...ja, ja...jag kan nog trivas ändå, det verkar vara varmt här inne!

Caja: sa...

Måste bara...ja..jag glömde ju...shit vilken rolig presentation du har....Det är jag och Lippe..vi handvänder våra lata katter så de inte får liggsår...mohahahahah..det har blivit en rolig grej av det...så nu G.Ö.R vi verkligen det ;-)