lördag 15 januari 2011

Jag visste det !

Gick under hundpromenaden i morse och tänkte på en trailer jag sett på 5:an igår och i de jättesnabba klippen tyckte jag ändå att jag såg ett ansikte jag kände igen, och nu när jag gick in på kanal 5s hemsida så fick jag det bekräftat

Ni vet det där programmet "Den hemlige miljonären" ?
det finns någon brittisk och/eller amerikansk förlaga såklart,
det har i alla fall plockats upp av Kanal 5,
och i nästa avsnitt som sänds den 25:e januari kommer GI-Ola att vara med,
ett bevis på att man helt uppenbart kan tjäna pengar på andras oförmåga att äta korrekt...

Misstolka mig inte fel här bara,
jag unnar honom varenda krona,
han är jättetrevlig och en enormt driven person som arbetat hårt för att uppnå sina mål och platsen han befinner sig på nu

Han får tydligen uppleva en enorm känslomässig resa i programmet,
vet inte om jag själv skulle orka kastas in i och leva bland sådan misär,
men förhoppningsvis lär man sig och växer av en sådan resa...

Starkt jobbat Ola.

...och snygg är han också, men med pojkvän sedan länge

Inga kommentarer: