måndag 24 januari 2011

Hemma igen - med huvudvärk...


Lika mycket saker som jag har gjort i dag,
lika lite mat har jag hunnit stoppa i min kropp,
vilket gör att jag sitter här med ett bultande huvud,
en knorrande mage,
men med en lycklig Storasyster som fått både nya skridskor på ena sidan stan och nytt bandage på andra sidan stan,
och en lycklig Storebror som får hjälp av Storasyster att bygga nytt LEGO,
vi har varit i två olika butiker och bytt ett par LEGO-modeller som Storebror fick dubbelt på kalaset nu i lördags,
det blev två butiker för att den var slut i första affären,
utöver detta har vi handlat mat,
och varit på IKEA,
och som sagt var hunnit med att slira förbi vårdcentralen också...

- så visst,
jag hänger på - Fia,
en cyberskål med ett glas vin säger man ju inte nej till...
- och tack för cred. i din presentation
;-)

3 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Är Effektiv ditt andra namn eller? Jag blir helt slut av att bara läsa...

Anonym sa...

Som vanligt högt tempo ser jag;)

Suzan sa...

skål!