tisdag 11 januari 2011

Hurra för Storebror !

För 8 år sedan, just idag, hade jag min "all-time-high" gällande vikt,
det var nämligen bara några timmar kvar tills Storebror skulle födas,
vattnet hade gått vid 06-tiden,
så jag var väl ett kilo lättare eller så,
- man kan ju säga att ungen simmade med gott om plats i v. 40 + några dagar,
mycket vatten var det...
iallafall,
kl. 17:28 kommer han så,
vår lilla kille,
58 cm lång och 4725 gr

Grattis Storebror på 8-års dagen !
- vår stora 138 cm långa 32 kilos kille...

10 kommentarer:

4U2 sa...

Liten?

Helena m. 4 sa...

...för oss var han det...

Nica sa...

Ujuj - det var en stor fin klimp du fick ur dig :)
Grattis!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!!

Fia Fit sa...

Grattis stora killen! Och grattis till hans mamma med!

WOw! han vägde nästan fyra kilo mer än jag när jag föddes. Fast det är inte helt sant för jag vägde i alla fall ett kilo :-)

Madlar sa...

Jösses vilken jättebebis, där snackar vi inte st.50 direkt. Hoppas han får en härlig födelsedag.

Fru Gårman sa...

Grattis till stora killen! Är han fortfarande storväxt?
Tårta blir det i Sthlm eller Uppsala, lutar mot sthlm just nu i alla fall, men det blir senare i vår.

Lysande ögonblick! sa...

HURRA för storebror!!!

Sus sa...

Grattis till er och sonen =)!

Chrissan sa...

Grattis till dagens födelsedagsbarn!