söndag 9 januari 2011

Det får bli imorron


Summan av de 3 kommentarer jag fick på frågan i mitt tidigare inlägg var att ni tyckte jag borde vänta med att kolla ev. viktresultat,
dock känner jag att jag håller på att tappa lite av den allra bistraste motivationen,
den där delen som känns lite som en liten elak PT som hänger över min axel och håller ordning på mina val,
så jag skulle behöva en offentlig morot,
ett konkret resultat att hänga upp mig på,
lite jävlar anamma,

- så vågen åker nog fram imorgon bitti i alla fall...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, varför göra det idag som man kan göra imorgon!
Hoppas du hittar motivationen!

Fru Gårman sa...

Min våg släpade jag fram i morse. Ställde mig på den igår kväll och den visade lika som den gjorde på nyårsmorgonen, då insåg jag att det skulle vara positivt att ställa mig på den på morgonen! :D

Anonym sa...

Hitta motivationen och drivkraften kan vara svårt ibland - men nånstans finns den alltid!
För vissa går det fort och för vissa sakta - vi är alla olika och har olika förutsättningar.
Jag hoppas du hittar din motivation och drivkraft för det DU vill göra!
kram