lördag 8 januari 2011

Belöning

Nu har jag varit extremt strikt och "hård" mot mig själv gällande mat sedan nyår,
jag har inte ätit något onyttigt alls,
inga chips eller godis,
ingen sötad dryck utan endast vatten och ett eller annat glas mjölk,
försökt att undvika socker så mycket jag kunnat och strukit kolhydrater helt,
mycket kyckling, keso, avocado, kött, sallad, tomat - ja ni fattar...
men unnat mig lite kall vaniljkesella när sötsuget satt in,
tyvärr har min hosta satt stopp för seriös motion,
men jag har i alla fall rört på mig varje dag,
inte minst pga. hunden

Nu belönar jag mig med en jordgubbssmoothie,
och nää,
alla fyra glasen är inte till mig utan Kvartetten får givetvis smaka också,
och vad säger ni,
ska jag plocka fram vågen imorgon ?

3 kommentarer:

Fyra nyanser av rosa sa...

Nej vänta lite det tänker jag göra! För byxorna sitter lika jävla tajt som vanligt.

Kram

Anonym sa...

NÄÄÄ vänta länge så du verkligen får en chock av hur mycket du rasat!!!

Suzan sa...

duktig du är!!!