måndag 10 januari 2011

Vad man väger kl 06:30 i Spenaten

Okej,
med reservation för att min våg "rökt på" under julen,
- men det är ändå en digital våg med nya batterier så den borde inte visa helt fel,
dock visar den olika resultat med diff på 0,5-1 kg beroende på hur man ställer den i rummet/på badrumsgolvet,
men jag försöker ställa den på samma sätt varje gång,
och givetvis är det morgonvägning som gäller...

Dagens resultat i Spenaten:
-3 kg

Det är ungefär vad jag lagt på mig (igen) under höst/jul sedan jag slutade träna,
så min teori är att kroppen kände av dessa "nygamla" kilon och lättare kunde göra sig av med dem,
samt att man var ganska fullproppad på nyårsdagen efter alla helger,
och en del troligtvis är vätska...

- men jag hoppas vid gud att det stämmer...
och det känns verkligen som att kläder (läs: byxor) sitter lösare

4 kommentarer:

Sus sa...

Bra gjort! Jag har lagt på mig 1 kg under julen. Jag är nöjd =)

Anonym sa...

Oj, så strongt!!
Jag både känner och förstår att jag ätit för mycket och för onyttigt under helgerna - men har bestämt att inte väga mej förrän min 1-års dag!!

Chrissan sa...

Härligt!

Annika sa...

Grymt..!