lördag 2 oktober 2010

Viktigt i Spenaten

Bävade lite för att ställa mig på vågen idag,
jag har ju inte direkt levt som sundheten själv den senaste veckan,
inte mycket motion,
även om jag klämt in drygt 4-5 mil nu de senaste dagarna,
och definitivt inte ätit enligt någon nyttighetsmodell,
lägg även till att det varit "den där veckan i månaden" så var det inte direkt optimala förutsättningar för att ställa sig på vågen,

Nu är jag glad att jag tog tjuren vid hornen och klev upp,
även om det inte är mycket så är det ändå -0,6 mindre än för två veckor sedan.

Hurra för mig !
Detta firar jag med en promenad,
och sedan ska vi äta och dricka gott i kväll...

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Tjoho vad bra! :)

Helena m. 4 sa...

Tack, det känns ganska bra faktiskt. Börjar också känna mig "lätt" i kroppen när jag går nu...

Fräsigt sa...

Glöm inte att du "vilar" dig i form. Återhämtning är minst lika viktigt. Och speciellt som du kör så hårt.
Kram