fredag 22 oktober 2010

Grannar och tvättstugelappar


Tvättstugelappar,
det är verkligen en kommunikation helt i en klass för sig själv,
för det mesta handlar det ju om ludd och luddfilter,
eller våt tvätt,
eller ve o fasa - stulen tvättid,

Men så finns det andra slags ärenden också så kan avhandlas genom "tvättstugekommunikation",

Bild på tvättstugelapp är snodd från en kompis kompis på FB
Kan du inte läsa hela texten - klicka på bilden
- du MÅSTE läsa hela texten !

- och det är i såna'här lägen man är glad att man har eget hus med egen tvättstuga,
ja eller,
jag är snarare glad att det är ca. 10 meter och ett par träd mellan mig och mina mycket trevliga grannar...

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Hahaha! Kul att läsa men måste vara en pina för grannarna ;D

Helena m. 4 sa...

ja, jag tycker man kan skönja en gnutta desperation i den skrivandes ordval... men såhär på behörigt avstånd är det kul att läsa

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Kul lapp! Saknar lägenhetslivet när jag ser sådana. Tycker det är lite ensamt i villa :-O

Annika sa...

Hahaha, heeeelt underbart..!