fredag 15 oktober 2010

Välkommen Gafflan & Välkommen Annika !


Ajj lavv joo !!!
Visste väl att jag kunde lita på mina läsare där ute...

Nu har jag inte bara det livsnjutande västgötska besticket Gafflan
(som tydligen hör klockor ringa tidigt på fredagsmorgonen)
outat sitt läsande,
utan även en spirande musikalstjärna,
visserligen en till viss grad datorinkompetent, streetdansande, hästgalen astmatiker, men jösses vad hon kan sjunga...

Varmt välkomna till Spenaten,
-där vi idag bjuder på -3 grader till frukost !

(jag vägrade skrapa bilen och dränkte därför framrutan
i spolarvätska, det är inte en helt mysig doft faktiskt...)

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Vintern verkar komma tidigt i år. Suck...

Annika sa...

Är det ok om jag citerar dig i mitt CV? ;) Tack söta du, jag gillar din spenat! (Det där lät lite skumt...)

Gafflan sa...

Tack så mycket!
Här hos mig på Bohuskusten är det 4 plusgrader och strålande sol. Me like :D
Kram