lördag 16 oktober 2010

Djupanalys av gårdagen i bilder...

...eller näää,
sånt trams kan man ju inte hålla på med.

Men en liten detaljstudie av vad som pågick kan jag väl bränna av...

Efter att ha nekats fördrinken på hotellbaren vi siktat in oss på,
då de endast serverade boende gäster - suck...
fick vi gå nästgårds till en restaurang som faktiskt serverade oss,
- där fick Mona även kvällens första påfyllning av marmelad

När alla förfrusit åtminstone en tå gick vi vidare till Fonduegrytan
där möttes vi av en jättetrevlig servitör (med en lätt släng av ADHD- eller hur var det Sus?) som visade oss till ett eget rum

Förutom att äta god mat gjordes även detta i rummet:

(trots dålig täckning)

Det bloggades om de som bloggade
Singlar gjorde sig vacker innan det skulle skålas
Efterrätten doppades i choklad
Vi testade ytspänning
...och vi lekte "göm-dig-för-kameran"
(Mona, jag har bättre bilder som jag mailar till dig)

Supertrevlig kväll, trots att man inte hann prata så mycket som man ville med alla...

11 kommentarer:

Chrissan sa...

Vilka bilder!
Bra jobbat!

Sus sa...

Haha! Du har ju fotat en jävla rymdvarelse =)

Suzan sa...

Oh my god så jag ser uuuuut!! Måste vara den trasiga foten! ;)

Ting sa...

Fantastiska bilder!

NinaPX sa...

Tack för en riktigt trevlig kväll, och vilka fina bilder du tog! Må gott.

Helena m. 4 sa...

Chrissan - Tackar, bra jobbat själv att hinna med tåget på 25 minuter...
Sus - jag vet att du bjussar på dig själv, annars hade jag aldrig lagt upp den - men den är UNDERBAR !
Suzan - nä tycker du, nja men med tanke på dina mössbilder idag ligger väl detta i lä ändå?
Ting - det blev hyffsat resultat, men det var ju liksom för trångt får att kunna smita runt och ta riktigt fina bilder... nästa gång kanske
Nina - Tack själv, och lycka till snart

MonasUniversum sa...

Honey, tack för en jävligt trevlig kväll. Jag håller fast vid att jag har världens bästa bloggläsare. Lätt.

Och du, tack för bilderna. Även om objektet kanske inte är så roligt, så är du en jävligt duktig fotograf.

Agneta sa...

Vad kul ni verkar ha haft!

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Nämen åh! Nästa gång vill jag vara med! (öum. Får man bjuda in sig själv förresten???)

Helena m. 4 sa...

Givetvis Magda, det är klart man får...
Mona jagade folk med blåslampa på slutet dagarna innan träffen (när de gång på gång skrev att de ville komma men inte vågade) och försökte verkligen få dem att dyka upp.

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Här har det varit kyligt som sjutton! Ingen blåslampa på mig. Jag ska kolla in den där Mona! Om det är hon som står för inbjudan även nästa gång. Jag vågar men allt är en fråga om tid.