lördag 23 oktober 2010

Våta drömmar om badrum...

Vi tycker som bekant att vår toalett från tidigt 90-tal har gjort sitt,
främst gällande kakel, men även toalett och blandare hoppas vi kunna byta ut när det blir dags att kakla om

Jag har idag tittat lite på vad man skulle kunna kombinera med det snygga handfat vi siktat in oss på och man kan ju snabbt konstatera att det finns ju en näst intill oändlig uppsjö av modeller och val att göra...
- men jag hittade ett par snyggingar idag som jag skulle kunna tänka mig att köpa.

Först denna:
Sedan denna:
Och till sist denna:
Spontant måste jag säga att vi tilltalades kraftigt av det beskrivande ordvalet i den beskrivande löptexten:
Speciellt detta kändes betryggande:
- undrar varför...?

5 kommentarer:

Kia sa...

Jag skulle tro att de riktar sig till offentliga miljöer, t.e.x. restauranger.
Tittar själv efter badrumsinredning. Det finns hur mycket som helst!! Hur ska man kunna välja?

Helena m. 4 sa...

Själva är vi glada om det betyder att den klarar trycket av 4 små barns dagliga användande... ;-)

Fräsigt sa...

Har du inte fått Comfort-katalogen i brevlådan?! Beställ en annars på Comfort.se och bläddra upp sista uppslaget. What a Babe! Förutom det; så har dom massvis med badrumsgrejer att erbjuda.// Ellen som säljer in sina kunder ;)

Helena m. 4 sa...

Ska genast springa ut till brevlådan (men har laddat ner den redan)
Ha ha ha - snarare "Ellen som säljer in sig själv" va' ?
- men guud vilken djungel det är där ute... prylar överallt... Vi har dock börjat plocka hem lite kakel till toaletten (som ligger separat från badrummet) hos Höganäs - Loden heter serien, som ska kompletteras med vitt som vi också sett hos samma firma. Sen är det bara toastol och blandare kvar i det rummet. Sen är det dags är nästa rum... the fun never ends - men tyvärr gör ju pengarna det :-(

Fräsigt sa...

Vi kanske också måste prata om att jag hade casting med alla halvnakna karlar i katalogen...eller det faktum att min originalare gjorde c-kupor på mig på bilden. Hojta om jag kan hjälpa till. Kan hela sortimentet utan och innan vid det här laget.