onsdag 6 oktober 2010

Man kan tydligen lära gamla hundar att sitta...

Igår handlade jag något jag ALDRIG tidigare köpt i hela mitt liv,
bara för att sonen fått smaka på dagisutflykten,

Jag gick in på mitt vanliga ICA,
men sen blev jag nollställd...

Var fanns varan ?
Har aldrig sett den och aldrig heller funderat på var den finns,
ligger den kallt eller på en vanlig hylla?
Det tog en stund och lite letande,
men nu finns det två olika sorter i vår kyl,
en röd och en blå,
vågade inte chansa utan tog en av varje,
jo - det finns fler varianter,
men jag började med basic
- vet ju inte hur de smakar

Välkommen Kalle,
hoppas du ska trivas i vår kyl !

Uppdatering:
Rubriken betyder alltså inte att jag har börjat äta kaviar, utan bara att jag köpt hem det...

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Kalle...han måste vara vår mest kända Kalle vi har i Sverige, näst efter kungen kanske.
Lite ironisk kan man tycka men maken jobbar på Kalles tillverkningsplats men det är bara han i som äter kaviar i vår familj.

Lysande ögonblick! sa...

Kalle är en fin vän i kylen. För både barn och besökare. :-)

Kul att hitta hit!

Helena m. 4 sa...

Välkommen hit Alexandra, hoppas du hittar något läsvärt och att du kommer tillbaka. Alltid kul med nytt folk ;-)