söndag 8 augusti 2010

Sånt man inte vill erkänna...

Bjuder på en "suddad" printscreen som bonus

Häromdagen,
sent sent sent på kvällen gjorde jag något som jag aldrig gjort förut

Jag skyller allt på Hotmail och deras nya uppdaterade utseende
och på vår för tillfället extremt seeeega uppkoppling...

Jag "lyckades" deleta två sidor med inkommande mail
Gaaahhhh...

Alla mail från den 26 maj i våras och framåt är borta, för naturligtvis tömde jag Borttaget-mappen sekunden efter (eftersom jag trodde att det var den mappen jag höll på att tömma till att börja med...)

EXTREMT irriterande !!!

Jag GÖR bara inte sånt här !
- det här är sånt man läser om i andra bloggar,
- och skrattar åt...
Det regnar och är allmänt tråkigt i Spenaten idag,
så därför bjuder jag på den här

Enjoy !

3 kommentarer:

Suzan sa...

trist...

men kommer du verkligen behöva de gamla mailen ändå?

Helena m. 4 sa...

Troligtvis inte, men det är alltid skönare att veta VAD som försvunnit och att man haft chans att dubbelkolla det som tagits bort...

Chrissan sa...

Nej, det är sånt andra gör. Inte du. Inte jag.
Ungefär som min plånbokshistoria.
Sånt som andra gör.
Inte jag eller du.
;)