torsdag 5 augusti 2010

Ah määh Guuu' ...


Hur jobbigt kan det va' ?
Hur tung i kroppen kan man känna sig ?

Idag var det allt annat än lätta 6 km som avverkades
- där får man för att man gör uppehåll en dag -

Jag som brukar kunna pressa mig själv att springa
"bara förbi den där stolpen - nä, det där trädet - nä, runt kröken där borta..."

Idag var det snarare
" måste fram till där asfalten börjar - nä, jag orkar inte utan slutar nu - 3 steg innan..."
SUCK...

Räknade inte med någon slags rekordtid, utan hoppades snarare på att klara mig hem på under timmen, snacka om att jag blev förvånad när jag ser på klockan att jag klarat mig runt på 47 minuter !!!

Nu belönar jag mig själv med en hink vatten, en halv banan och keso med solrosfrön i.

1 kommentar:

Chrissan sa...

Ute idag igen?
Imorgon har jag planerat att testa att springa igen...får se om vaden håller.