fredag 13 augusti 2010

Där hade vi förklaringen


Sådär ja'

Nu vet jag varför jag har känt mig trött och hängig de senaste dagarna.
Under dagen har jag fått mer och mer ont i halsen och just nu är det faktiskt nästan svårt att svälja.

Hej förkylning, kul att du ville komma hit !
*ironi*

Hoppas på att slippa snora och nysa,
vill helst inte ha någon feber heller,
- men det är ju väldigt svårt att specialbeställa en förkylningsorder
har jag precis för mig, så nu får vi se vart det här barkar...

Alldeles nyss gick det käpprätt åt skogen då jag för första gången på
11 dagar trillade ner i "sockerträsket", - damn you Bridgeblandning !
- men jag skyller allt på att jag är för sjuk för att tänka klart...

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Usch och fy!
Krya på dig!
Har hört att Bridgeblandning kan bota det mesta.;)

Helena m. 4 sa...

Men vet du vad det värsta var, efter ett par tuggor var det inte ens gott...
"Hej antiklimax..."
Suck
- nä tacka vet jag ugnsbakade Chilichips, men såna' har jag inte hemma nuförtiden - tack o lov...