lördag 21 augusti 2010

3 veckors jävlaranamma


Jag har varit ordentlig med både mat och motion sedan den 2 augusti,
vilket i dagarna gör ungefär 3 veckor.

Jag har slitit sulorna på mina springskor,
dock har jag tvingats gå mer än springa eftersom jag och mina skenben blev lite osams.

Jag har även minimerat intaget av socker och andra onyttigheter,
istället har jag ökat intaget av proteiner, grönt samt långsammare
(och nyttigare) kolhydrater

Idag ställde jag mig på vågen för första gången
och den visade -3,5 kilo

man tackar o bockar...

Nu är jag i ärlighetens namn ganska sporrad att fortsätta.

4 kommentarer:

Sus sa...

Gud vad bra!!!

Fräsigt sa...

Succé! Fasiken vad bra jobbat

Chrissan sa...

Holy shit!
Det funkar alltså.
Hm. Då ska jag kanske satsa på din metod i höst.:)

Helena m. 4 sa...

Tack, det känns jäkligt bra - nästan fräsigt !