tisdag 24 augusti 2010

En ovälkommen men välkommen gäst


Rubriken tyder ju på att jag är lätt schitzo,
men så är alltså inte fallet.

Här har det landat en ordentlig omgång PMS,
vilket i sin tur innebär att det kan gå käpprätt åt helskotta med viktnedgången den här veckan eftersom jag blir på gränsen till ohejdbart ätsugen.

Inte på vad som helst,
inte längre.

Jag har blivit oerhört petig med vad jag sätter i mig,
även när det gäller onyttigheter.
Det ska vara riktigt jäkla gott,
- Som ni ser gillar jag krispiga saker

...eller möjligtvis en liten riktigt mastig chokladbit

3 kommentarer:

LillaUlle sa...

Välkommen i klubben! Är mitt uppe i min PMS och värker i mig chips, choklad, glass, kakor, kex (kan rekommendera Tuc med paprikasmak). Dessutom skiftar mitt humör hejvilt. Ena stunden gråtmild till tusen, andra stunden hur glad och lycklig som helst och tredje vrålilsk... Stackars, stackars min familj. Hur ska de förstå sig på mig när inte ens jag själv gör det. Så är det bara sötsug du lider av... så grattis ;)

LillaUlle sa...

Oj, vräker skulle det ju stå och inte värker... fast värker gör det också, i magen...

Helena m. 4 sa...

Har nog en och annan humörsvängning här också i ärlighetens namn... Tycker själv att Tucs kex är lite för "fluffiga", men helt klart intressant smak.
Och PMS är ju bättre än ingen PMS - för någon kvintett ska det INTE bli av kvartetten...