torsdag 26 augusti 2010

57 !

57 stycken !

Så många var ni som tittade in här igår,
tack vare Tings inlägg som låg uppe hela dagen igår.

Helt ärligt så började det nog redan strax efter 21:15 kvällen innan med ett gäng extrabesökare ser jag på statistikfilen,
men då var jag uppslukad av mitt TV-program och sedan stupade jag direkt i säng...

Anyhow,
- samtidigt måste jag erkänna att jag kände en viss press igår
allteftersom besöksantalet ökade och ökade under dagen

Snacka om antiklimax det kommer att bli idag
nu när allt återgår till det vanliga...

8 kommentarer:

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Ja det gäller att smöra ;-)

Helena m. 4 sa...

ha ha - vet inte hur mycket "smör" det var...
Det är nog mer så att jag har två stycken otroligt "läs-, och bokstavshungriga" barn här hemma som söker ord överallt
De har stavat sig igenom "Magda-loggan" också men den är ju inte lika fysiskt utmanande... ;-)

Fräsigt sa...

Tuppen jag är här. Idag igen. //Ellen

LillaUlle sa...

Hur i allsin dar ser du hur många som varit inne? Det kan jag bara göra på min andra blogg.

Helena m. 4 sa...

Hittade en liten finfin besöksräknare som även mailar mig en "stor-och-jättejobbig-att-läsa"-fil varje dag... Dock var jag uppe sent igår och såg antalet här på sidan precis innan det blev midnatt.
Tips: http://susnet.se

LillaUlle sa...

Tack!! Ska genast kolla upp det... eller efter pannkakorna ska jag kolla upp det.

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Det är väl inget fel med Magda-loggan? Fatta vilken motion jmf med Ting!

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Ps) Magda loggan är både magdans och yoga.