torsdag 12 augusti 2010

Men hallå liksom...

"Skönt" att läsa att någon mer än jag är trött,

Jag menar:
- jag äter nyttigt
- jag motionerar i princip varje dag

Ska inte en sliten 4-barnsmor bli piggare av sånt' ?
Orkar nästan inte välta mig ur sängen på morgonen just nu

Måste nog börja gå och lägga mig samtidigt som barnen,
(men det är på tok för trist)
eller äta järntabletter
(med risk för att bli lite "risig i kistan"
- som Jerry Williams skulle ha uttryckt det)

Det verkar som att det här med sommarlov & semester är farliga grejjor...

3 kommentarer:

Fräsigt sa...

Vet du vet du vet du. Aaaatt: Det tar ju en tid för kroppen att "haja" att du är i gasen. Snart kommer du se vad din grymma prestation har gjort för dig. Så tror tant Ellen. Kram

Chrissan sa...

Trodde man skulle bli pigg av att ha semester.
Men är aptrött jag med.
Orkar inte ens jogga.
Då är det illa.

Suzan sa...

Jag tar berocca på morgonen, annars kommer jag aldrig upp!