fredag 27 augusti 2010

Jag må vara lat, men jag är smart...


På ICA Maxi här i Spenaten har de just nu 50% rea på en massa leksaker,
och inte bara en massa trista sommarleksaker som man inte kommer att få användning för förrän nästa sommar,
nej,
utan det är LEGO byggsatser och My Little Pony och Mattel bilar och andra "vettiga" leksaker.

Så idag har jag köpt ett litet lager av presenter till höstens & kanske till och med några av vinterns barnkalas som Kvartetten blir bjudna på,
till halva priset,
det tycker jag är riktigt smart gjort av mig...

5 kommentarer:

Ting sa...

Det är fan skitsmart!
Så gjorde jag också under kalasåren.
Har faktiskt kvar grejer.

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Lego hit i november, tack!

Anonym sa...

Gäller att assa på.
När vi var till Ullared för någo år sedan gjorde vi detsamma.
Gud, vad skönt det var att bara gå till skåpet när det var dags för kalas.
Man borde kanske åka till Ica Maxi, fast det kanske inte gäller alla?
Blir ju nyfiken på vart spenaten ligger?

Helena m. 4 sa...

Jag skulle tippa på att alla ICA Maxi har ungefär samma generella riktlinjer gällande varor på rea mm. - så testa ditt eget, absolut.

LillaUlle sa...

Helt klart jättesmart. Så brukar jag göra när jag åker till Ullared... Köper på mig massa bra presentsaker för halva priset, till alla miljoner barnkalas mina små älsklingar blir bjudna på. Fast det hade ju iofs varit bättre att slippa långa bilvägen till Ullared och bara åka till Maxi och köpa dem. Får ta mig en titt och se om vårt Maxi också rear...