torsdag 31 mars 2011

Jag vann - men vad ?

Knasiga fru Gårman tävlade om nåt' ,
typ vem som var nummer 10.000,
fast inte egentligen,
utan bara vem som var snabbast efter 10.000,
att kommentera,
inte om nåt' speciellt,
bara nåt',
typ...

ööhhh...

ja,
iallafall,
av en slump satte jag mig vid datorn nyss och såg detta inlägg,
och slängde iväg något vansinnigt genomtänkt,
eller nja,
men först kom jag,
fast samtidigt som en annan 10.000-ing,
typ,
men jag står överst,
så rent tekniskt vann jag !!!
- så det så...

3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Grattis! Säger jag. :)

Anonym sa...

Öh men typ grattis då på ett ungefär ;)

Fru Gårman sa...

Typ så, men du har glömt en nolla och du måste maila din adress om du vill ha det där ööööh...iga...
:D
Förresten så har jag bestämt vad det blir, men det säger jag inte! HAH!