lördag 5 mars 2011

Black is back


Titta titta,
ordningen är återställd !

- och för er som inte heeelt förstår mig,
det har inte bara med den svarta färgen på borsten att göra utan även stråna är svarta,
dvs. man behöver inte se ev. missfärgningar på stråna när man är klar,
det är ju såååååå ääääääckligt,
(och givetvis diskar jag av borsten med diskmedel när jag är klar, men ibland - speciellt efter tomatsås och liknande - blir det missfärgningar som inte går bort...)

Bara s'att ni vet,
jag är alltså inte knäpp !

3 kommentarer:

Sus sa...

Eh...JO! =)

Fru Gårman sa...

Joho... Lite i alla fall... :D
Men jag gillar dig ändå.

Anonym sa...

Snygg! Men jag retar mig på att alltid streckkoden ska sitta där den sitter... försöker jag pilla bort den så lossnar aldrig hela... Men det kanske bara mitt estetiska jag som stör sig?