tisdag 1 mars 2011

Award #1

Jag fick ju en award av fina Magda för sisådär 100 år sen, där hon så vänligt beskrev mig som "så snäll". Nu är jag helt uppenbart inte bara snäll utan även "så lat" - för först nu kommer svaren på frågorna...

*Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?*

"We will compare dental records and will do DNA if need be,"

från "The Scarpetta Factor" av Patricia Cornwell

*Vad var det senaste du såg på tv?*

Troligtvis slötittade jag på någon repris av NCIS innan jag somnade, men det jag senast aktivt satte mig ner och tittade på var ett avsnitt av den danska serien "Borgen"

*Borsett från datorn, vad hör du just nu?*

Kvartetten som spelar Wii på bottenvåningen och Ella som gnager på sin amerikanska "pin-up kyckling"

*När var du senast utomhus och vad gjorde du då?*

Gick ut med Ella nyss - gissa varför...

*Vad har du på dig?*

Svarta jeans, grå ribbstickad polo och en svartvitrutig schal virad 4-5 varv runt halsen

*Vilken var den senaste filmen du såg?*

På bio: Trassel - kul faktiskt

Hemma/DVD: Valentines Day - jättebra film med många stora skådisar. Har du inte sett den - Se den !

*Skulle du överväga att flytta utomlands?*

Njä, jag är nog lite som Ferdinand, jag trivs bäst här, i Spenaten, under min korkek...


Ger den inte till någon - men vill du så får du gärna svara själv

3 kommentarer:

Fia Fit sa...

Oj vad det rasar in Awards Miss Popular! Du har en hos mig med ;-)!

Anonym sa...

HAHAHA ja ibland måste saker MOGNA ;)

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Bättre sent än aldrig...;)