fredag 11 mars 2011

Massiv karaktär

Jag var och handlade tidigare i kväll med hundratalet andra människor på Spenatens ICA Maxi,
handla på en fredag betyder ofta mycket folk,
och mycket smakprover,
i butikens alla hörn står det minst en person och trugar på alla passerande en smakbit av valfri vara,

Gissa vad jag passerade,
utan att smaka,
utan att ens sniffa,
trots att jag flertalet gånger funderat på att köpa dem,
men aldrig smakat en enda smula,
och här låg de,
i drivor,
massor,
och helt gratis liksom...

Fattar ni vilken karaktär jag hade ?!?
- ett kort ögonblick kände jag mig nästan som Fia Fit...

6 kommentarer:

Fräsigt sa...

Bravo. Å de grövsta!!!

Singelmamman sa...

Jättebra! Har du något knep att dela med dig?

Anonym sa...

OJ häftigt!!!!!!! Du är grymt duktig!!!

Fru Matglad sa...

Tack för tipset! Det är roligt att testa lite nytt ibland!
Fin sida du har då! Måste undersökas...

Helena m. 4 sa...

Välkommen på besök Fru Matglad, hoppas vinet ska smaka.
Singelmamman - önskar jag hade nåt' bättre universaltips att erbjuda, men jag har två saker jag gör:
* tänker på att jag (i de flesta fall) redan har smakat på den och VET ju hur de smakar

* och igår funderade jag snabbt och kom fram till att jag gillade känslan jag hade i kroppen efter nästan 5 dagar utan socker och annat skräp och att det därför inte var värt att äta den...

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Respekt!!!