torsdag 31 mars 2011

Ett gott skratt


Jaaa ni,
det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet ,
så igår lade jag grunden för att bli lite äldre kan vi väl säga,
Vad som hände?
Jo,
jag fick mitt paket från Ellos,
och låt oss säga såhär,
det finns en anledning till varför jag inte har beställt saker där de senaste åren,
jag kommer inte riktigt överens med Ellos syn på hur vissa kroppsdelar i en viss storlek ska se ut och då passa i deras kläder,
jag beställde ju en bikiniöverdel som ni minns,
en söt blåvit prickig sak,
men,
den var allt annat än söt när den väl kom på,
eller,
jooo,
den var väl lika söt,
men jag såg ut som Dolly Partons yngre men mycket mer vulgära syster,
typ som en "bedagad och lösaktig kvinna" som hängde kring barerna i vilda western på den tid det begav sig...
(undrar hur många träffar jag kommer att få på de sökorden)
summa summarum - det uppstod ett våldsamt dekoltage,
det var alltså fara för extrem exponering vid även de minsta överkroppsrörelserna,
och så kan vi ju inte ha det,
jag menar,
det är ju inte direkt nudiststränder jag hänger på,
och jag delar inte Mariah Careys förkärlek för att överexponera "systrarna"
så överdelen kommer att åka i retur till Ellos idag,
- och nej,
det kommer inte att förekomma något bildbevis för ovan beskrivna situation,
så roligt ska vi inte ha det,
- även om delad glädje sägs vara dubbel glädje...

5 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Jooo, jag vill se bild.;)

Anonym sa...

HAHAHAHA jag hade också kunnat asgarva åt bilderna låter det som!

Fru Gårman sa...

Exakt så roligt VILL vi ha det! Bildbevis!!!!

Nica sa...

Nämen,vet du inte att man ska dela med sig!? :)

Anonym sa...

Haha! Bild vore ju att önska efter den beskrivningen ;-) Du får tacka Ellos för dit nu något längre liv!