onsdag 2 mars 2011

Award #2

Fina Fia Fit har ju begåvat mig med en award,
och denna krävde lite mer tankekraft än den förra,
mest för att jag inte vill bli föööör personlig här i Spenaten,
jag vill ju vara lite anonym,
men ändå bjussa på nåt' intressant och kanske kul,
såååå,
here goes:

5 saker om kvinnan i Spenaten

1.) Mitt namn finns med på tacklistan längst bak i Martina Haags bok: "I en annan del av Bromma"

2.) Jag lärde känna Fräsigt-Anna av en slump när vi båda var utbytesstudenter i USA för 100 år sen... typ...

3.) Jag har varit på Nobelfesten 3 gånger

4.) Är född på samma dag som min syster, men vi är inte tvillingar

5.) Hatar hatar hatar glasögon, men blev tvungen att bearbeta min glasögonfobi då jag fick ögoninflammation för ett par år sedan (och inte kunde ha linser) och äger nu ett par Sarah Palin brillor (som jag kallar dem).

Bonus.) Jag är barnsligt förtjust i filmen "Det stora blå" - och han som spelar Jacques Mayol går ju inte av för hackor...

Så var det med det...

Jo, men just det...
Jag bjuder vidare till Fräsigt, Potatisåkern, Täbygrodan, Klankis och Brysselkakan

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm men nu blir jag juh nyfiken på vem du är när du påtalar att du försöker vara anonym?!?!?!?!??!?!?!?!

Helena m. 4 sa...

Nä, inte så, jag är ingen alls, bara att jag vill blogga utan efternamn... eftersom Spenaten inte är världens största ort

Fia Fit sa...

Vilken superbra lista!!! Berätta nu om boken och Nobelfesten och din anonymitet och och och jag har en lista med frågor :-)

Helena m. 4 sa...

Ha ha söta Fia, vi får väl ta det över en cider i sommar när vi mår våra slimmade mål... eller nåt' ;-)

Klankis sa...

Hello Spinach, tack! Jag ska genast sätta igång med en liten lista. Och nej jag har inte hittat Ting, borde jag det?

Helena m. 4 sa...

"Borde" vet jag ju inte, men jag kanske kan hjälpa till annars... maila isåfall.