fredag 18 mars 2011

Fredag - jaaaaaaa !!!


...så tänkte nog 75% av Kvartetten i morse när de bestämde sig för att slå upp sina ljusblå redan kl. 05:49,
det här är mindre lyckat tänkte jag och maken i vårat högst sömndruckna tillstånd,
sen var det mer eller mindre skytteltrafik mellan TV:n (där vi placerade dem) och vårt sovrum (där vi försökte pressa ut en sista halvtimmes sömn),
Främst var det mindre lyckat eftersom vi för första gången på en hel evighet har bestämt med bästa grannarna att vi ska träffas igen för "casual friday" och det är sååååååå mycket trevligare om inte 3 av 4 barn börjar yla att de är trötta och vill gå hem redan kl. 21 ...
så nu ska vi tala om för dagis att Lillasyster mer än gärna får klämma in en timmes vila efter lunch,
ska bli intressant att se om det går,
men förhoppningsvis blir hon trött själv

Senare under dagen ska jag undersöka om jag hittat ett inredningsfynd här i Spenaten,
om så är fallet återkommer jag senare under dagen med ett långt och detaljerat inlägg om detta,
- annars kommer jag givetvis att förneka att jag någonsin skrivit dessa rader...

2 kommentarer:

4U2 sa...

;)
Ha en fin dag!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Spännande, vad kan det vars för inredningsfynd..?
Go´fredag!