fredag 1 april 2011

Magisk gräns passerad...

ja,
jo,
eller magisk och magisk,
men för mig är det grymt skönt,
både mentalt och fysiskt,
att ha passerat den här gränsen,
för nu har jag gått ner 10,1 kilo sedan jag började i somras,
och visst,
det kunde gått fortare om jag varit mer fokuserad,
men det här känns mer permanent eftersom jag hunnit med att anpassa mig till de förändringar jag gjort,
och nu vet jag att jag inte saknar något,
och att jag fått in motionen på ett enkelt sätt i vardagen,
- det är väl det som kallas en livsstilsförändring...

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Yippikayemotherfucker vad du är grym!

Jag håller också på med min livsstilsförändring, fast vikten pekar inte så mkt neråt. Inte än.:)

Anonym sa...

Duktiga duktiga du!!! Grattis!

Men har du räknat med extra vikten på grund av bulan? ;)

4U2 sa...

Gratulerar!
Såg att jag äntligen börjar få ner viktpekaren, inte mycket men lite är bättre än ingenting! :)

Nica sa...

Nämen - grattis! Stort grattis! Härligt jobbat!
Hoppas kunna säga samma sak om några veckor/månder (går segt - fast jag håller i )

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Wow! Imponerande! Vad duktig du är!!!
Kram!

Annika sa...

Bra jobbat! Låter sunt och hållbart. =)

Lysande ögonblick! sa...

DU ÄR GRYM! Hur bra som helst. Tjooohooo!!!

Fräsigt sa...

Fräsigt! Bra jobbat! Vet hur trist det kan vara med motivationen ibland! Kämpa på! Det är ju när man enkelt får upp pulsen i vardagen som man lättast kan hålla på! Kram a

Singelmamman sa...

Sällar mig också till skaran av grattulanter. Bra jobbat! Heja!