torsdag 14 april 2011

Så mycket bättre...

Okej,
Förra torsdagen satt jag strandad på Centralen och kom hem sisådär ungefär 6 timmar senare än utsatt tid,
det var väl ok,
jag menar - jag kom ju hem iallafall,
och samma dag som det ursprungligen var meningen,
dock tog jag ett par bilder under dagen som tanken var att jag skulle blogga om,
men som vanligt samarbetade INTE min telefon,
så nu kommer förra torsdagens bildkavalkad:

Först hade tydligen en jättestor Paradisfågel kackat på tåget...
...och släppt sina fjädrar där Sus brukar handla blommor...
...sen lärde jag mig att INGEN passar i en beige manchesterrock...
Så här ser jag ut när jag provar kläder och är nyfixad i håret...
...och sist men inte minst lärde jag mig att Anders Borg inte bara är finansminister - han extraknäcker även på SJ tydligen ...

2 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hahaha! Fasen vilket härligt inlägg! Worth waiting for!
Trevlig helg!

Lysande ögonblick! sa...

hahahaha. ljuvligt!