fredag 3 september 2010

Kvinnan i Träsket kände sympati !

Jag vann !!! Jag vann !!! Jag vann !!!

Kvinnan i Träsket kände sympati,
eller så skrattade hon bara gott åt min motivering...

Oavsett vilket,
så vann jag !
Ett av tre priser,
iallafall om man har barn som älskar LEGO,
- vilket jag har !

Vad jag skrev ?

Okej, Jag har 4 barn. Gissa hur många timmar jag skulle få vara i fred om jag hade ett av dina spel här hemma ?!? Gud – jag skulle tror nästan jag skulle hinna duscha och om jag skyndar mig riktigt mycket kanske jag till och med skulle hinna raka framsidan på benen – jag menar hur ofta tittar man på baksidan av andras ben egentligen… så framsidan borde räcka. Eller hur ?!?
Snälla hjälp mig få duscha ifred...

Tror banne mig det blir ett bra år det här iallafall,
säger som Petter:
"det är min tur nu, vinden har vänt"


3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
//Chrissan

Sus sa...

Jeye! Grattis!!

LillaUlle sa...

Grattis! Vad ren du kommer vara nu... och nej det är ju faktiskt nästan ingen som tittar på baksidan av benen...