torsdag 16 september 2010

Halvt elektrisk

Just nu går jag runt i vårt hus och undrar varför halva köket har el och inte andra halvan...
Kort sagt har halva vårt hus el och inte den andra halvan,
eller ska sanningen fram verkar bara några eluttag ha el just nu,
eller ska man vara riktigt petig är det nog bara 2 stycken,
som sitter på varsin sida om en vägg

Känner mig inte helt bekväm med detta - alls,
men tack o lov har kyl och frys,
*peppar peppar*
fortfarande strömförsörjning,
och jag har nu lyckats kopplat om datorn och routern via en skitlång skarvsladd som vi vanligtvis använder ute till den elektriska grästrimmern,
ett inte helt lysande drag,
men desperat söker lösningar...

Hade jag en säck pengar skulle jag ringa efter en elektriker som fick dra om hela f**nskapet i morgon och lägga upp det mot säkringar istället för det uråldriga och riktigt knepigt kopplade proppskåpet vi har under trappan idag,
suck,

Hurra,
- bara 3 timmar tills mannen kommer hem och tar tag i detta

Inga kommentarer: