onsdag 29 september 2010

Det här med träningen och slutet av förra helgen

Om någon mot all förmodan skulle sakna och undra var alla inläggen med taggen "Träningen i Spenaten" har tagit vägen så kan jag väl erkänna att det blivit en paus i dem, men dock ej en paus i motionen, det kändes bara inte så vansinnigt intressant att redovisa dagens kilometer ett tag där.

Denna vecka har det hittills blivit dryga 22 km, slöade måndag och tisdag då det blåste storm här i Spenaten, men idag fick jag till 14 km i skönt solsken.

Det kanske behövdes med tanke på att jag under två timmar i lördags satt i lugn och ro på sjönära restaurang Jungfrusund och avnjöt en fantastisk brunch med allt från sill lax och ägg via sallader och varmrätter och avslutningsvis en dessertbuffé som inte går av för hackor med både pecannötkolapaj, cheescake, chokladbakverk mm...
Jag tror faktiskt att jag fortfarande är mätt

Jag satsar vidare på att få ihop drygt 5 mil till denna vecka - det är ju 4 dagar kvar - så får vi se om jag vågar ställa mig på vågen i helgen eller om jag väntar en vecka till

1 kommentar:

Chrissan sa...

Du är duktig du!
Här lyser motionen med sin frånvaro...;)