söndag 12 september 2010

-åter till Världsrekordet

Tahdaaah !

Idag har det slagits världsrekord,
ja,
eller kanske inte världsrekord direkt,
men iallafall ett personbästa,
och ett ganska kralligt sådant om jag själv får säga det...

Jag har den här veckan gått,
och gått och gått och gått och gått,
ja,
jag har faktiskt gått så långt att det totalt blivit ganska precis 100 km !

Jo - du läste rätt,
10 j*kla feta mil !

Jag har alltså gått en sträcka som motsvarar Stockholm-Nyköping,
(och detta råkar jag veta motsvarar ungefär 10 mil eftersom vi har sommarstugan där),

Jag tycker jag förtjänar lite stående ovationer efter detta,
och kanske en liten guldmedalj...

5 kommentarer:

Chrissan sa...

Holy macaroni!
10 mil.
Good work!

Helena m. 4 sa...

Tack Chrissan för din stående ovation
(för jag antar att du står upp?)

Sus sa...

Ojojojoj! Jag har varit LAT hela helgen!
Bra jobbat!

Fräsigt sa...

Hats of to you. Herregud. Du behöver snart ingen bil. Kila runt och plocka upp barn här och där på eftermiddagarna :)

Har du stegräknare?

Helena m. 4 sa...

Nope - ingen stegräknare. Snodde mannens GPS/pulsklocka och mätte upp sträckan en dag, och det blir 6 km bara lämna/hämta barn...