lördag 25 februari 2012

Öppet brev till den där jä*la skitvågen som står i mitt badrum!

Okej,
Vågen,
vad i hela...!

Jag tror vi måste ta ett snack nu va'?
jag vet inte om du har PMS den här veckan eller varför du är så himla grinig,
men jag har faktiskt varit sjukt duktig de senaste 10 dagarna om du skulle ha missat det,
sjuuukt duktig,
jag har tränat massor,
sprungit som en jädra gasell över Afrikas savanner,
jag har tänkt på vad jag har ätit,
så,
varför står du där i hörnet och surar för?

Jag förtjänar bättre siffror än vad du visar just nu,
mycket bättre om jag själv får säga det.

Tror inte att vi kommer att ses så mycket framöver faktiskt,
det är roligare att umgås med de "lösaktiga" kläderna i min garderob,
sååå,
du får väl ha det så trevligt i dammet under badrumsmöbeln,
Ajöss !

5 kommentarer:

Kattis sa...

It's a conspiracy!
Min våg är lika grinig.
Den kan ju fetglömma att den får följa med på semestern till Thailand liksom.
Fetglömma.

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Skit i den surproppen. Håll dig till garderobsgänget!
Kram!

Singelmamman sa...

De lösaktiga kläderna i garderoben förtjänar dig bättre än den där sura saken.

Anna sa...

Meh! Var glad! Det kallas muskler...

Helena m. 4 sa...

Ha ha Anna - om de ändå kom så fort...
Nä, men jag hoppas på bättre resultat denna vecka.