söndag 19 februari 2012

Borta

Sorry,
har varit lite lost senaste två dagarna,
som sist i hela Sverige har jag nämligen nu i helgen plöjt hela den sista säsongen av Lost på dvd,
vad skönt det är med boxar där man kan titta och titta och titta,
det blir ett helt annat flyt och sammanhang i serien då,
men,
vet ni hur svårt det var att undvika att höra något under hela den här tiden om vad som eg. hände i serien...?
nu är det klart,
och jag har liksom serien fått avslut,
mycket var intressant,
och vissa förklaringar var riktigt bra,
men...
humh...

saknar ord för vad jag "saknade" när det var över...
som sagt,
humh...
*sagt med lite rynkad näsa och ett litet fnys*

3 kommentarer:

Ting sa...

Jag gillade slutet!

Helena m. 4 sa...

ja,
jo,
visst, jag håller med,
jag tyckte om alla "återknytanden"
men...
- det saknades ändå nåt'
det var så mycket mer... typ...
*hej flum*

Eller så är det bara någon slags abstinens...

Singelmamman sa...

Vad ska man då kalla mig som inte sett ett enda avsnitt av Lost? Lost kanske?