onsdag 1 februari 2012

Är jag trist ?


Om det är någon som tycker att det här verkar bli en trist och tråkig träningsblogg då kan jag lova er att det kommer det inte att bli,
just nu behöver jag bara peppa mig själv genom att bekräfta vad jag gjort,
och det är faktiskt - med mina personliga mått mätt - riktigt jäkla otroligt,
jag tror inte att jag sprungit så långt i ett svep på säkert 20 år...
(tänk då också på att jag under nästan ett decennium varit gravid, ammande eller post-gravid-lönnfet med valfri andel av Kvartetten)
Jag är så jäkla stolt över mig själv,
och glad att jag (enligt min PT aka. mannen) har har bra pulsvärden m.m.

Därför blir det lite Spenaten goes träningsblogg här ibland,
och inte för att jag vill "skryta",
- bara s'att ni vet !

5 kommentarer:

Sus sa...

Varför tror du att jag checkar in på Itrim varje gång jag är där =)

Maria sa...

Fast man får skryta på sin blogg!! Det hoppas jag i alla fall för det gör jag... ;)

Helena m. 4 sa...

Sus- I hear you
Maria - ja, men man vill ju gärna att folk ska engagera sig och kommentera också, inte bara sitta och ruttna på ännu ett träningsinlägg... typ...
;-)

Nica sa...

Klart du ska vara nöjd å glad och skriva om det!!!

Fru Venus sa...

Du är inte trist på en fläck - däremot jäkligt duktig! :-)