torsdag 16 februari 2012

Det elfte budordet ?

"Helga vilodagen,
även om den visar sig trilla in en helt vanlig onsdag,
och även de smarta kolhydraterna,
ty då skola du orka så in i helsicke mer nästkommande träningspass"

Det blev ju ingen träning igår,
dels pga. att träningskläderna rymt med tvättmaskinen,
och dels för att jag kände mig som en korsning mellan ett utskitet äppelkart och en överkokt spagetti,
humh - överkokt äppelkart eller utskiten spagetti lät faktiskt inte alls lika mysigt,
nåväl,
jag tog mig till gymmet idag,
och tror jag hittade allt mitt jäklaranamma på vägen,
för idag var det inte tungt att springa alls,
hade nog kunnat fortsätta ett bra tag till om parkeringstiden inte gått ut

Skåda mina resultat:
Nu får jag hoppas att orken håller i sig tills i morgon också...

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ohhh kan du inte skicka hit lite jäklaranamma skulle behöva det just nu.

FIA FIT sa...

Du är ju grymmare än grymmast tjejen! Jag har skitont i foten idag så jag kommer inte kunna röra på mig i helgen...