måndag 20 februari 2012

Men seriöst...

okej,
jag vet inte vilken kanal den rullar på,
ni vet,
trailern för "Djungelns Drottning" (?),
seriöst,
vad är det för stolpskott som sitter där och tramsar i superblekt hår,
ugly-bugly make-up
och med IQ fiskmås...

Seriöst,
såg en ny trailer nu i kväll,
"jag är jätterädd för fjärilar..."
"men värst är nog vattenfallsfiskar..."

ha ha ha ha ha ha....
jag dööör,
"vattenfallsfiskar" ?!?
que ?
är det lax eller ?
den kan ju hoppa motströms,
- typ...

Uppdatering:
som en IQ-blixt från klar himmel slog det mig att hon kanske tänkte på sånadär "simma-upp-i-kisset-fiskar" som bor i Amazonas,
och i så fall,
men endast i så fall,
har hon en poäng,
eller...?
;-D

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

vattenfallsfiskar??? aldrig hört själv skulle jag nog vara mer rädd för vattenfallet än fiskarna ;D

Catta sa...

Ja jag tror inte att det direkt är de skarpaste knivarna i lådan...

Fru Venus sa...

Jag har noll koll på vad du "pratar" om, men det gör inget, jag skrattade i alla fall, första gången på länge :-)