torsdag 9 februari 2012

Lunch...?

Hoppsan så snabbt den tog slut...

9 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Den har jag inte sett förut. Måste skicka någon av barnen till affären nu känner jag.

Sus sa...

Å nej..den måste provas!

Helena m. 4 sa...

Knaster & Sus - den var SJUKT god...
*varning* den bör dock inte ätas då man har en eller ett par förkylningsblåsor i munnen, då gör det ont att trycka i sig 200 gram...

Malla sa...

hoppsan hejsan god alltså :S farliga saker

Helena m. 4 sa...

Ser nu när jag läser noga att det inte var 200 gram jag tryckte i mig,
phu...
(fast 180 är ju nästan lika illa)

Ninja sa...

den där måste provas...

Annika sa...

Försvinnande god;)

Ann-Sofie sa...

Ohhh jag älskar lakrits och här finns det bara äcklig lakrits :(

Hökis sa...

Har nyss klämt en halva.
Såå god ju, *vill ha mera*