tisdag 21 februari 2012

For you Fia Fit

Fia,
hon den där snygga roliga vardagsmotionären jag berättade om för ett tag sen,
hon utmanar med 5 timmar träning den här veckan,
jag nappar direkt,
trots att jag ligger en dag efter tack vare arsel-måndagen,

För vissa är det antagligen en fjärt i träningsrymden,
och för andra ett Mount Everest-liknande monster av tid,
för mig låter det ganska lagom,
hoppas jag,
så jag öppnar starkt med drygt 1 timme och 27 minuters flås idag,
inkl. en fylla-på-vattenflaskan-och-kiss-paus-och-lite-varva-ner-promenad,
och fatta,
jag sprang 11,5 km (!)
mycket har den gjort genom åren kroppen,
men just det här tror jag aldrig den gjort tidigare,
och jag förbrände en del också...

4 kommentarer:

FIA FIT sa...

SHIT VAD DU ÄR GRYM!

Och hjälp vad jag blev ännu mer peppad att träna hårt!

<3

Kram på dig!

Kattis sa...

Men guuud - långt över milen!!
Vad har det flugit i dig kvinna!?
Bra jobbat. Sjukt bra.

FIA FIT sa...

Men jag har ju sagt att jag varken är rolig eller snygg!

Helena m. 4 sa...

määh - nu är du ju så där roligt snygg igen... ;-)