onsdag 8 december 2010

Sjukelisjuk

Jaha ja,
där fick man för att man trodde man var frisk och sedemera bestämde sig för att flänga runt som en skottspole hela dagen tills det var dags för "drop-in fika" på skolan,
givetvis jag solo med 4 barn,
eftersom mannen satt fast i überviktiga möten,
sen hem och hämta storebrors bästis,
- tillika våra nya bästisars son
och storasysters kompis,
- tillika våra nya bästisars dotter
och sen hem till det allmänna kaoset i huset,
med 6 barn i släptåg,
mötas hemma av en man som tvingats lämna kontoret pga. akut allegichock,
och en skogstokig hund som ville LEKA !!!!

Just nu känner jag mig urvriden,
modell disktrasa,
med begynnande huvudvärk och lite feber krypande bakom ryggen,

- tror jag lämnar WO

Go'natt !

1 kommentar:

Annika sa...

Jeez, jag får magsår bara av att läsa om det..! Och det ovan är jättefint =)