torsdag 16 december 2010

Seinfeld in da Globe !

Den 5 juni 2011,
då kommer en humorlegend till Sverige
till Globen,
och gör en föreställning...
en skitdyr föreställning

Själv såg jag honom på Cirkus -98,
satt på en jättebra plats,
en liten bit upp på höger sida,
med en bra kompis som sällskap,
- jösses vilken kväll !

Senare samma sommar köpte jag en CD när jag var i USA med det framträdandet på, så jag kunde lyssna när jag var ute och gick eller åkte till jobbet,
hade redan sedan tidigare spelat in ALLA avsnitt som TV sände på egna videoband - hade ett litet bibliotek till slut
- men ni hööööör ju hur länge sedan det här är...

Men jag vet inte riktigt nu,
det känns som att Globen är en för stor arena,
som att det kommer bli lite masspsykos när alla ska skratta samtidigt,
och sen tycker jag faktiskt att det är liiite för dyrt,
- men det är ju lätt för mig att säga som redan sett honom en gång...

7 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Åh åh åh jag vill gå. jag måste bara gå. Men håller verkligen med dig om att globen kan vara lite fel arena.

Ha en fin kommande fredag!

Kram

Helena m. 4 sa...

Alexandra - biljetterna släpps på måndag 20/12 kl. 10:00 - då brinner troligtvis ledningarna till TicNet upp...
;-)

Helena m. 4 sa...

- och tack förresten !

Helena m. 4 sa...

- tack det samma, såklart !

Fräsigt sa...

Jag ska gå. BUMS. Jag har dock turen att få biljetterna för inga pengar alls. Gratis faktiskt. ;)

Helena m. 4 sa...

Ellen - om vi säger så här...
TAKE ME WITH YOU!
Pliiiiiz...

Fräsigt sa...

Helena. Jag kollar vad jag kan göra. Återkommer i fallet...