lördag 4 december 2010

Mina underbara barn

Storebror sitter och spelar Indiana Jones med lillebror på PS3:an,
det hörs på musiken att det är spännande och intensivt,
och koncentrationen är hög

Samtidigt har storasyster ritat en fin bild till storebror,
som föreställer någon speciell Super Mario figur,
och hon försöker upprepade gånger få storebror att titta på hennes mästerverk, utan framgång...

- men helt plötsligt när hon är på väg att bli lite ledsen eftersom brorsan inte tittar så hör jag en röst,
en väldigt väldigt disträ röst,
som just nu befinner sig lååååångt lååååångt in i Indiana Jones värld:
-" Men, förlåt om jag sårade dig, men det finns inget utrymme för känslor just nu..."

Åh vad jag älskar min Kvartett...

Storebrors ålder?
- han fyller snart 8 år...

4 kommentarer:

Fräsigt sa...

Åååååååh! Hjärtegryn//E

Anonym sa...

Kärlek! På deras sätt!

Anonym sa...

Jag gillar hundinlägg... Mera sådana tack =O)

Barn kan säga de mest märkliga sakerna ibland :P

Nica sa...

Haha! Åh, vilken underbar replik - påminner faktiskt om något tonårssonen skulle ha kunnat sagt till lillasyster för några år sedan :)
Förstår att du älskar dina ungar - dom rä livet!